Polityka prywatności RODO i plików cookies

POLITYKA PRYWATNOŚCI (RODO)

  1. Administratorem Danych Osobowych na stronie internetowej pod adresem: https://hilfemed.pl, zwanej dalej Serwisem internetowym, jest „HILFEMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 54, piętro 6,  50-541 Wrocław, KRS: 0000756223, REGON: 381738740, NIP: 8992853111, kapitał zakładowy: 50.000,00 zł.
  2. Szanując Państwa prawa jako podmiotów danych osobowych (osób, których dane dotyczą) oraz respektując obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000, zwaną dalej Ustawą) i inne właściwe przepisy o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych od Państwa danych osobowych. Wszyscy pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych, a jako Administrator Danych Osobowych wdrożyliśmy odpowiednie zabezpieczenia oraz środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia najwyższego stopnia ochrony danych osobowych. Posiadamy wdrożone procedury i polityki ochrony danych osobowych zgodne z RODO, dzięki którym zapewniamy zgodność z prawem oraz rzetelność procesów przetwarzania danych, a także egzekwowalność wszelkich praw przysługujących Państwu jako osobom, których dane dotyczą. Dodatkowo w razie konieczności współpracujemy z organem nadzorczym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, tj. z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych (zwanym dalej PUODO).
  3. W naszym Serwisie internetowym zbieramy następujące dane osobowe:
    •  imię, nazwisko i miasto – mogą być przetwarzane, gdy jako użytkownicy naszego Serwisu internetowego przekazują nam je Państwo za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w naszym Serwisie internetowym, poczty tradycyjnej lub przy kontakcie telefonicznym, w celu skorzystania z naszej oferty,
    • numer telefonu – może być przetwarzany w przypadku kontaktu telefonicznego z Państwa strony a także wtedy, gdy przekażą nam go Państwo za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w naszym Serwisie internetowym lub poczty tradycyjnej, w celu umożliwienia nam kontaktu z Państwem w razie zaistnienia takiej potrzeby, jak również w celu udzielenia odpowiedzi na pytania związane z naszą ofertą,
    • adres e-mail – może być przetwarzany, gdy jako użytkownicy naszego Serwisu internetowego przekażą nam go Państwo w przypadku kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego dostępnego w naszym Serwisie internetowym, jak również za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub przy kontakcie telefonicznym; poprzez adres e-mail kontaktujemy się z Państwem w razie zaistnienia takiej potrzeby związanej z nawiązaniem współpracy, jak również odpowiadamy na pytania związane z naszą ofertą;
    • adres IP urządzenia lub identyfikator przeglądarki – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie, takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych), wykorzystywane są w celach technicznych oraz statystycznych, w tym w szczególności do zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie),
    • ewentualnie inne dane, w tym dotyczące danych biometrycznych, stanu zdrowia, nałogów mogą być podane przez Państwa dobrowolnie za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub przy kontakcie telefonicznym, w celu dopasowania kandydatów do oczekiwań podopiecznych.
  4. Nasz Serwis internetowy wykorzystuje technologię Cookies w celu dostosowania jego funkcjonowania do Państwa indywidualnych potrzeb. W związku z tym mogą Państwo zgodzić się na to, aby wpisane przez Państwa dane i informacje zostały zapamiętane, dzięki czemu możliwe będzie korzystanie z nich przy następnych odwiedzinach naszego Serwisu internetowego bez potrzeby powtórnego ich wpisywania. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych i informacji. Jeżeli natomiast nie zgadzają się Państwo na personalizowanie Serwisu internetowego, proponujemy wyłączenie obsługi plików Cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.
  5. Każdy z Państwa jako osoba korzystająca z naszego Serwisu internetowego ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chce korzystać z naszych usług oraz udostępniać informacje i dane o sobie, w zakresie określonym treścią niniejszej Polityki prywatności.
  6. Zgodnie z zasadą minimalizacji przetwarzamy wyłącznie te kategorie danych osobowych, które są niezbędne do osiągnięcia celów, o których mowa w pkt. 3.
  7. Dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny do osiągnięcia celów wymienionych w pkt. 3 powyżej. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy, w przypadku gdy takie uprawnienie lub obowiązek nałożony na nas jako Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa, z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, o którym mowa w pkt. 10 lit. c poniżej (tj. przez okres przedawnienia roszczeń lub zakończenia właściwych postępowań, jeżeli w okresie przedawnienia zostały one wszczęte).
  8. Źródłem przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych są osoby, których dane dotyczą.
  9. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
    • art.  6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy, której są Państwo stroną, lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy, lub
    • art.  6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, lub
    • art.  6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń do czasu ich przedawnienia lub do czasu zakończenia właściwych postępowań, jeśli zostały one wszczęte w tym okresie, lub
    • art.  6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach, gdy inne podstawy prawne przetwarzania danych osobowych nie mają zastosowania.
  10. Dane osobowe nie są przez nas przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej w rozumieniu przepisów RODO.
  11. Żadnych osobowych nie udostępniamy podmiotom trzecim bez wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą. Dane osobowe bez zgody osoby, której dane dotyczą, mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom prawa publicznego, tj. organom władzy i administracji (np. organom podatkowym, organom ścigania i innym podmiotom posiadającym umocowanie w powszechnie obowiązujących przepisach prawa).
  12. W przypadku występowania przycisku „Lubię to!” albo innych łącz w ramach Aplikacji do kont Administratora w social media, w zakresie danych dotyczących w szczególności IP lub identyfikatora przeglądarki internetowej,
    • Facebook (np. Facebook, Messenger, Instagram) – powyższe dane są przetwarzane na zasadach współadministracji z Facebook Ireland Ltd. z siedzibą pod adresem: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia,
    • LinkedIn – powyższe dane są przetwarzane na zasadach współadministracji z LinkedIn Ireland Unlimited Company z siedzibą pod adresem: Gardner House, 2 Wilton Place, Dublin 2 Irlandia.
  13. Dane osobowe mogą być powierzane do przetwarzania podmiotom przetwarzającym takie dane na naszą rzecz jako Administratora Danych Osobowych. W takiej sytuacji jako Administrator Danych Osobowych zawieramy z podmiotem przetwarzającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmiot przetwarzający przetwarza powierzone dane osobowe wyłącznie na potrzeby, w zakresie i w celach wskazanych w umowie powierzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Bez powierzenia Państwa danych osobowych do przetwarzania nie moglibyśmy prowadzić swojej działalności w ramach Serwisu internetowego. Jako Administrator Danych Osobowych powierzamy dane osobowe do przetwarzania następującym podmiotom:
    • świadczącym usługi hostingowe na rzecz strony internetowej, na której działa nasz Serwis internetowy,
    • świadczącym na naszą rzecz inne usługi, które są niezbędne do bieżącego funkcjonowania naszej firmy.
  14. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu przez nas jako Administratora w rozumieniu przepisów RODO.
  15. Zgodnie z przepisami RODO każda osoba, której dane osobowe przetwarzamy jako Administrator Danych Osobowych, ma prawo do:
    • bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych, o którym mowa w art. 12 RODO,
    • dostępu do swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 15 RODO,
    • poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO,
    • usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), o którym mowa w art. 17 RODO,
    • ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO,
    • przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO,
    • wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, o czym mowa w art. 21 RODO,
    • w przypadku podstawy prawnej, o której mowa w pkt. 10 lit. d powyżej – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    • niepodlegania profilowaniu, o którym mowa w art. 22 w zw. z art. 4 pkt 4 RODO,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o którym mowa w art. 77 RODO,

z uwzględnieniem zasad korzystania i realizowania tych uprawnień wynikających z przepisów RODO.

  1. Jeżeli chcą Państwo skorzystać ze swoich praw, o których mowa w punkcie poprzedzającym, proszę przesłać wiadomość drogą poczty elektronicznej na adres e-mail lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny, o których mowa poniżej.
  2. Wszelkie zapytania, wnioski i skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zwane dalej Zgłoszeniami, należy kierować na następujący adres e-mail: biuro@hilfemed.pl lub w formie pisemnej na następujący adres: Hilfemed Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 54, piętro 6, 50-541 Wrocław.
  3. W treści Zgłoszenia należy wskazać:
    • dane osoby, której dotyczy Zgłoszenie,
    • zdarzenie, które jest powodem Zgłoszenia,
    • przedstawić jasno swoją prośbę (wniosek),
    • wskazać oczekiwany sposób załatwienia sprawy.
  4. Każdy stwierdzony przypadek naruszenia bezpieczeństwa jest dokumentowany, a w razie wystąpienia jednej z sytuacji określonych w przepisach RODO lub Ustawy, o takim naruszeniu przepisów o ochronie danych osobowych informowane są osoby, których dane dotyczą, oraz – jeżeli ma to zastosowanie – PUODO.
  5. Postanowienia niniejszej Polityki prywatności stosuje się w możliwym zakresie odpowiednio do wszystkich osób, z którymi pozostajemy w stosunkach prawnych i wobec których również jesteśmy Administratorem ich danych osobowych, w tym w szczególności w odniesieniu do naszych klientów, podopiecznych czy kontrahentów.
  6. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności, odpowiednie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku niezgodności postanowień niniejszej Polityki prywatności z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

I. DEFINICJE
  1. Administrator – „HILFEMED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą we Wrocławiu, al. Armii Krajowej 54, piętro 6, 50-541 Wrocław, KRS: 0000756223, REGON: 381738740, NIP: 8992853111, kapitał zakładowy: 50.000,00 zł.
  2. Cookies – dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, zapisywane przez strony internetowe, które odwiedzasz i przechowywane na Urządzeniach, za pośrednictwem których korzystasz ze Strony internetowej Administratora. Informacje zawarte w plikach cookies są niezbędne aby strona działała prawidłowo, przy czym pliki te są zaszyfrowane, co uniemożliwia udostępnienie plików osobom nieupoważnionym. Informacje zebrane w plikach cookie może odczytać Administrator oraz jego kontrahenci (ze względów technicznych).
  3. Urządzenie – elektroniczne urządzenie, za pośrednictwem którego uzyskujesz dostęp do strony internetowej Administratora.
  4. Strona internetowa – https://hilfemed.pl wraz z podstronami.
II. STOSOWANIE PLIKÓW COOKIES
  1. Administrator za pośrednictwem strony internetowej wykorzystuje pliki Cookies.
  2. Informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są w celach właściwej optymalizacji działania strony internetowej, a także w celach statystycznych oraz reklamowych.
  3. Pliki Cookies rejestrują aktywność Użytkownika strony internetowej rozpoznając Urządzenie, dzięki czemu strona internetowa wyświetlana jest w sposób zoptymalizowany do indywidualnych preferencji Użytkownika.
  4. Stosowane na stronie internetowej rozwiązania są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników korzystających ze strony internetowej Administratora. Nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników niebezpiecznego lub złośliwego oprogramowania.
  5. Administrator wykorzystuje poniższe typy plików Cookies:

a) Cookies sesyjne: to pliki, które są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu opuszczenia strony internetowej lub zakończenia wyłączenia przeglądarki internetowej. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm Cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

b) Cookies stałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Pliki tego typu pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia. Mechanizm Cookies stałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.

c) Cookies podmiotów zewnętrznych: to informacje pochodzące z zewnętrznych serwerów, np. reklamowych, dostawców usług nawigacyjnych (mapy lub wyszukiwarki). Tego typu pliki pozwalają na ocenę skuteczności działań reklamowych i projektowanie działań z tym związanych, zgodnie z preferencjami użytkownika.

6.  Pliki cookies dzielimy na podstawowe i marketingowe (kryterium: celu wykorzystania plików cookies):

a) Cookies podstawowe – instalowane po wyrażeniu zgody przez użytkownika za pośrednictwem ustawień oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu. Do cookies podstawowych zalicza się:

  • Cookies techniczne – pliki niezbędne, w celu zapewnienia prawidłowego działania strony internetowej, w tym: zapewnienia prawidłowego wyświetlania się strony internetowej w zależności od urządzenia, z którego korzysta użytkownik lub ustawień tego urządzenia; dostosowanie treści na stronie, mających znaczenie techniczne dla działania strony (np. język strony); zapamiętania czy użytkownik wyraził zgodę na wyświetlanie niektórych treści;
  • Cookies analityczne – pliki niezbędne, aby mierzyć efektywność podejmowanych przez nas działań marketingowych bez identyfikacji danych osobowych użytkowników oraz w celu ulepszania funkcjonowania naszej strony internetowej, w tym w celu: badania statystyk dotyczących ruchu na stronie oraz weryfikacji źródła ruchu (tzw. kierunki przekierowania); wykrywanie nadużyć w ruchu na stronie (np. sztuczny ruch internetowy – boty); mierzenie skuteczności akcji prowadzonych na rzecz Administratora np. w sieci reklamowej Google, na zewnętrznych stronach internetowych;

b) Cookies marketingowe – pliki instalowane tylko w przypadku wyrażenia zgody przez użytkownika. Za pośrednictwem tych plików profilujemy reklamy wyświetlane na serwisie internetowym Administratora, jak również na zewnętrznych serwisach internetowych, stosownie do posiadanych przez Administratora danych, w tym zachowania użytkowników na stronie internetowej Administratora. Wchodząc na stronę internetową Administratora możesz nie zgodzić się na korzystanie z plików cookies w celach marketingowych, co spowoduje, że nie będziemy mogli dostosować naszych reklam w oparciu o zebrane informacje o Twoim zachowaniu na naszej stronie internetowej. Nadal mogą być jednak wyświetlane reklamy o charakterze ogólnym. W celu publikowania reklam w internecie wykorzystujemy narzędzia udostępniane przez Google. Jeżeli wyrażasz zgodę na profilowanie reklam w internecie lub chcesz wycofać wcześniej udzieloną zgodę możesz to zrobić w tym miejscu.

  1. W każdej chwili użytkownik może usunąć pliki cookies z przeglądarki oraz uniemożliwić ich ponowną instalację.
III.   CELE W JAKICH WYKORZYSTYWANE SĄ  PLIKI COOKIES
  1. Administrator wykorzystuje Cookies Administratora (własne) w następujących celach:

1)Konfiguracji Serwisu, w tym:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu.
  • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
  • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik,
  • zapamiętania historii odwiedzonych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści,
  • rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej.

2)Uwierzytelniania Użytkownika w Serwisie i zapewnienia sesji Użytkownika w Serwisie, w tym:

  • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
  • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki,
  • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

3)Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych, w tym:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
  • poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.

4) Zapamiętania lokalizacji Użytkownika, w tym poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.

5) Analiz i badań oraz audytu oglądalności, w tym tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

6) Świadczenia usług reklamowych, w tym dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich.

7) Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu.

2. Administrator wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:

1) zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych:

  • Google Analytics [administrator cookies: Google Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii],

2) prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy, tj.

  • Google AdSense [administrator cookies: Google Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii],
  • Facebook Pixel [administrator cookies: Facebook Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii),

3) wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych:

  • Facebook [administrator cookies: Facebook Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii],
  • LinkedIn [administrator cookies: LinkedIn Ireland Unlimited Company z siedzibą w Irlandii]
IV SPOSOBY OKREŚLENIA WARUNKÓW PRZECHOWYWANIA LUB UZYSKIWANIA DOSTĘPÓW DO COOKIES
  1. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze strony internetowej Administratora będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.
  2. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika.
  3. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na Urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  4. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
  5. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Administratora.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY SYGNALIŚCI

TREŚĆ OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO

Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest
1. HilfeMed Warszawa sp. z o.o. adres: . Al. Jerozolimskie 81/7.10 02-001 Warszawa – zwana dalej „Administrator“.
2. HilfeMed sp. z o.o. al. Armii Krajowej 54 piętro 6 50-541 Wrocław – zwana dalej „Administrator”.
3. HilfeMed Kraków sp. z o.o. ul. Kalwaryjska 69/lok.9 30-504 Kraków – zwana dalej „Administrator”.

1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Monikę Kalitę z którą można się skontaktować poprzez adres e-mail BIURO@HILFEMED.PL lub pisemnie na adres siedziby właściwego Administratora wskazanej w pkt. 1.
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o przepisy aktualnie obowiązującego przepisu prawa (art. 6 ust. lit. c RODO) związane z koniecznością wdrożenia i obsługi procesu ochrony sygnalistów w ramach Procedury dotyczącej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (zwanej procedurą zgłoszeń wewnętrznych), a zakres podanych przez Państwo danych, odnoszących się do Państwa jak również do osób przez Państwo wskazanych w zgłoszeniu potencjalnego naruszenia prawa lub osób pomagających Państwu w dokonywaniu zgłoszeń, w tym ich szczególne kategorie danych, uzależniony będzie od Państwa niezależnej decyzji.
Dodatkowo, dane osobowe przetwarzane w procesie opisanym zapisami Procedury dotyczącej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (zwanej procedurą zgłoszeń wewnętrznych) mogą być przetwarzane w prawnie uzasadnionym celu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celach związanych z ustalaniem, obrona i dochodzeniem potencjalnych roszczeń.
3. Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z obsługą Procedury dotyczącej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (zwanej procedurą zgłoszeń wewnętrznych).
4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza obszar EOG), ani do organizacji międzynarodowych.
5. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zakończenia spraw wynikających ze złożonego przez Państwa zgłoszenia, zgodnie z zapisami przepisów aktualnie obowiązującego prawa, a także przyjętej przez Administratora Procedury dotyczącej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (zwanej procedurą zgłoszeń wewnętrznych).
6. Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
4) usunięcia danych osobowych;
5) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. Przekazane przez Państwa dane osobowe są dobrowolne i uzależnione tylko i wyłącznie od Państwa decyzji.
8. Źródłem wszelkich danych zawartych w przekazanych zgłoszeniach potencjalnych naruszeń są osoby dokonujące przedmiotowych zgłoszeń.
9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób skutkujący zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym również nie będą profilowane.